Thursday, April 2, 2009

ASSALAMUALAIKUM....satu permulaan..heheh...

"hak3x"...Pembuka kata dari ku...rase mcm lawak gler buat blog ni...selame ni bace jer blog org...ni pengalaman pertama aku ber blog ni.....ni sume atas paksaan seseorg yg aku nak glamerkan dirinyer di blog aku nih..hehe...tapi aku tau die takkan glamer coz aku rase die sorang jer yg bace blog aku nih..hua3x....sorry yer teah...ni ler gerangan manusia nyer yg menyuruh aku wat blog.....

dlm blog aku nih...tak de bahasa inggeris yg dbenarkan....nak mogok ppsmi....hua3x...aku wat blog ni walau atas arahan "TEAH" rase cam best plak...bleh merapu n kongsi ceriter ngan kengkawan...kalo sudi arr....emmmm....aku tak de la kreatif mane nak wat ayat yg cam best jer dlm blog aku ni....dan..aku tak ler pandai mane nak wat ayat power....

okeh....ni nak seru kepada batch aku 2003-2007 taayah..meh le wat blog cam aku ni haaa...hehe...teah dah suru aku wat....skang ni aku plak suruh kwn2 aku yg len wat..hehe....maap le...care aku tulis telah melanggar undang2 tatabahase dan ejaan....dan tak de protokol pown dlm blog aku yg "ba*#*ng"....saje nak buang mase....ok laa....tk tau nak merapu aper dah....challo bette...MyEm0.com

2 comments:

  1. hehehe..selamat menjadi blogger....jom pakat dok kempen dak takyah join buat blog..

    ReplyDelete
  2. hehe..thanks maaa...give support..

    ReplyDelete