Tuesday, April 28, 2009

DUNIA HIBURAN

salam...sudah lame aku sudah tidak mengink kan blog ku ni....fuh..ikutkan hati dah malas nak tulis blog ni..bcoz..aku bukanlah seseorang yg pandai mencari idea utk mencoretkan sesuatu di sini...main letak jer ape yg aku suke...hehe..ok lah..disebabkan di blog aku ni macam2ada...tazkirah ade,cerita aku ade dan gossip artis pon ade...ni aku nak kasi tunjuk kat sesiapa peminat ERRA FAZIRA dan ENGKU IMRAN..gambar anak mereka yg telah selamat dilahirkan:















ok..tadi kiter tunjuk gambar anak erra fazira dan engku imran,skarang nak tunjuk pulak gambar yg menimbulkan kontroversi antara nabil raja lawak dan irma hasmie,saksikan:


















fuh..ape nak jadi ngan anak mude zaman sekarang...peluk dan cium sudah menjadi trend anak remaja urban...ish3x...moge2 tak ler terikut2 perangai artis2 kite ni....

2 comments: